ASÍ SON EU: GÚSTAME/ NON ME GUSTA.

GÚSTAME:

     Gústame debuxar, tocar a guitarra, cantar, facer beatbox, escribir, sacar fotos, ler cómics, ver series ou películas, xogar a videoxogos, escoitar música, a cultura xaponesa, a historia nórdica, maquillar, peitear, os gatos, a pizza, os fideos, as doces, o cantante Lil Peep, as películas xaponesas, decorar a miña habitación, estudar música, durmir, facer ioga, o surf, as persoas realistas, os piercings e as tatuaxes, a sinceridade, a orde, o negro, o vermello, a música rock/metal, a música trap, a ropa moi ancha, a sandía, o outono, bailar, editar fotos, facer diseños, a imaxinación, o diferente, o universo, limpar.

NON ME GUSTA:

      Non me gusta estar rodeada de moita xente e sobre todo se non a coñezo, rir, falar de cousas innecesarias, a falsedade, a falta de empatía, o extremo positivismo, o extremo negativismo, o reggateon, o pop, os deportes, que me toquen sen necesidade, mirar aos ollos directamente, que sean pesados cun mesmo tema moito tempo, que falen mal de min ás miñas costas, as miradas de superioridade, os chulos, os egocéntricos, os hipócritas, comer, cabrearme ou porme nerviosa, non ter nada que facer, que se crean o que non son, a frialdade, as serpes, as arañas, as matemáticas, a marxinación, a violencia, o maltrato, a xente que presume, que me regalen cousas, que falen por min, o rosa, que toquen as miñas cousas, as películas de terror, as bebidas con gas, a suciedade, os grans, que me humillen, ser sempre a que fala primeiro, a xente que pregunta sen son unha rapaza ou un rapaz, as cidades, o sistema de xustiza en España, a homofobia.




Comentarios

Publicacións populares